Skip to Content Contact Us

ממונעים לילדים מאושרים

אילו סוגים של רכב ממונע יש כיום לילדים? כיצד בוחרים ממונע מתאים? אילו יתרונות יש לצעצועים ממונעים?

רוב הילדים אוהבים צעצועים ממונעים ואין על כך חולק. מדובר על צעצוע מגניב, גדול, קל לתפעול המעניק חוויה שמדמה נהיגה. כיום ישנם כמה סוגים של צעצועים ממונעים: אופנועים, מכוניות, ג'יפים וטרקטורונים ולפני הקנייה חשוב לדעת על התחום כמה דברים.

אילו סוגים של ממונעים ישנם?

ישנם כמה סוגים של ממונעים וביניהם ג'יפים, טרקטורונים ואופנועים. הדגמים השונים יכולים להיות קשורים למותגים שונים או להיות בנושא מסוים. ישנם למשל טנדרים שהם אמבולנס או כבאית הצלה, ישנם אופנועים של משטרה וכדומה. יבוא ושיווק ממונעים נעשה על ידי חברות אשר מתמחות בתחום והן מבינות גם את הטרנדים והדגמים המבוקשים ומזמינות אותם על פיהם.

כמה הם עולים?

יש ממונעים יקרים יותר ויקרים פחות והמחיר משתנה על פי כמה פרמטרים. ראשית כל המחיר משתנה כאשר מדובר על גובה המתח של הממונע, ככל שיהיה גבוה יותר כך יעלה מחיר הממונע. כמו כן, אם ישנם שני מקומות ישיבה בממונע, אם יהיו לו ריפודים נוחים ותוספות מיוחדות כמו מסך מולטימדיה או רדיו מובנה, כך הסיכוי שמחירו יהיה מעט גבוה יותר. שכלולים ייחודיים נוספים שעלולים להעלות את המחיר הם מושבים מתכווננים, צמיגי יציקה וחיבור ל-USB יחד עם כרטיס זיכרון. ניתן למצוא ממונעים בזול במסגרת מבצעים מיוחדים שנעשים באתרי האינטרנט של החברות המייבאות, מתצוגה ומדגמים מסוימים מוזלים יותר.

יתרונות הצעצועים הממונעים

הילדים של היום נקראים דור המסכים ולא בכדי, מדובר על דור שאוהב לשהות שעות רבות מול טאבלטים, מחשבים וסמארטפונים. הצעצועים ה ממונעים גורמים לילדים צעירים לפתח הרגל של שהייה מחוץ לבית ורחוק מהמסכים. אם נדמה שלא מדובר בפעילות ספורטיבית חשוב לזכור שבנסיעה כן מפעילים את הגוף ונמצאים בתנועה מתמדת, מה שלא קורה עם מסכים.

ממונעים מפתחים את הקואורדינציה ואת המוטוריקה של הילד, הם משפרים את יכולת הריכוז של הילד וגם את היכולת שלו להתמודד עם אתגרים. ילד שנוסע על ממונע לומד כיצד לנווט אותו ולומד כיצד להתמצא במרחב הפתוח תוך התנסות בכלי שמדמה נהיגה. כמו כן, העובדה שמדובר על חוויה מהנה מסייעת להוציא ילדים סרבנים בקלות מהבית.

כיצד רמת המתח משפיעה על השימוש בממונע?

ממונעים לילדים מתחילים מ-5 וולט ועולים עד 24 וולט, ככל שהוולט גבוה יותר כך המטען והמצבר עוצמתיים יותר. רמת המתח תשפיע על זמן הנסיעה. למשל, ממונע עם 12 וולט ייסע בין 45-75 דקות אחרי הטעינה המלאה לעומת ממונע עם 6 וולט ייסע בין 30-45 דקות. ככל שהוולט גבוה יותר כך ניתן לנסוע עם הממונע בשטח קשה יותר מכביש אספלט ואף על דשא ושביל כורכר.

מה חשוב לדעת לפני שקונים ממונעים

במידה ומתוכננת רכישה של ממונעים עם וולט גבוה יש לקחת בחשבון כי הם כבדים וגדולים יותר. חשוב לבדוק האם ישנה אפשרות לאחסן אותם במחסן והאם הם יכולים להיכנס למעלית במידה וגרים בבניין. רצוי לבדוק האם יש בממונע חגורות בטיחות, מערכת בלימה ומערכת יציבות שמונעת ממנו להתהפך. כמו כן, מומלץ לבדוק האם יש בממונע מנגנון של כיסוי אוטומטי במקרה של התחממות יתר.

יוצאים לדרך – ומעלים לילדים חיוך על השפתיים

חברת מוטורס ממונעים הנה חברה המתמחה בתחום ייבוא ושיווק ממונעים איכותיים לילדים. עשרות דגמים של אופנועים, ג'יפים, טרקטורונים ועוד ממונעים בזול מחכים לילדים המאושרים שייקחו אותם ויהיו יחד עם משפחתם מפינוק שמוציא את הילדים מהמסכים.

Back top top